[Epitesz-barkacs] parapuffer

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Május. 31., H, 12:23:54 CEST

Reggel óta szellőztetek (ventillátor besegít), így a páratartalom 73%-ról lement
immár 66%-ra. A hőmérséklet nem különösebben csökkent közben, pedig kint végig
hidegebb van.

Múltkor, amikor kint jó meleg volt, szintén 73% volt, és nem tetszett, a
printerből kijövő papír eléggé összekunkorodott... akkor egy klímát kapcsoltam
be néhány órára, és csak 68%-ig nyomtam le. Ez kb 3 liter víz levegőből
kiszedését jelentette. Az érdekes volt, mert elég gyorsan lejött 71%-ra, aztán a
többi idő alatt lassan evickélt lefelé 68-ig, aztán kikapcs, és hasonlóan lassan
visszaemelkedett.

Most is erre számítok, vissza fog a nyavajás emelkedni, de talán nem túl
gyorsan. Gondolom hetekig kéne alacsony szintre kényszerítve tartani, hogy úgy
is maradjon - hetekig.