[Epitesz-barkacs] maris leszakadt az uj M6-os :-)

SZIGETI Szabolcs szigi at ik.bme.hu
2010. Május. 31., H, 13:13:53 CEST

Hali!

> szóval építés közben is tömöríteni kellett volna

Jópár éve mérnök vagyok, de más szakma ügyeibe a székből nem merek
beleszólni. Fogalmam sincsen, hogy milyen talajmechanikai mittomén dolgok
fordulnak elő, vagy mit hogyan kell csinálni.

Első körben úgy véltem, hogy egy duzzasztó felújításánál tudják mit
csinálnak, nyilván tömörítetek is, mert azóta sem süllyedt meg semmi ott,
mégis azt láttam, hogy aggódtak a friss töltés miatt, ebből azt vontam le,
hogy van hatása a dolognak.

Szabolcs