[Epitesz-barkacs] parapuffer

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Május. 31., H, 14:54:14 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> ha pl. a papírokat, és a nyomtatót  egy nejlonsátorba tudnád tenni,
> akkor ott (kisebb légtérfogat miatt) kisebb energiahasználattal tudnád
> szárazon tartani (szerintem)

Én is szarul érzem magam, ha túl magas a páratartalom! Meg hát nem tudnék
mindent bedobozolni.

Van viszont egy nem semmi módi valaminek a kiszárítására: egy zárt térbe kell
tenni azt a valamit tömény kénsavval. Durván hangzik, de a kénsav nem párolog,
viszont iszonyúan higroszkópos.

Azt viszont nem tudom, hogy megoldható-e a regenerálása, tehát megszabadítható-e
a víztől egyszerű módon.

Elsőre, ha kipróbálnám, akkor egy jó páratartalom-mérőt raknék vele egy térbe
egy nagyobb üvegbe pl, hogy megtudjam, meddig tudja lenyomni a légtere
páratartalmát.

Most viszont a szellőztetéssel már 62%-nál tartok, igaz, hogy már lement a hőfok
is 17-re. Mindjárt becsukogatok, hátha visszamelegszik egy kicsit anélkül, hogy
visszapárásodna.

Hamarosan újabb derekas zivatar jön.