[Epitesz-barkacs] kerek tukor hogyan mivel ?

gyapo gyapo at freemail.hu
2010. Nov. 1., H, 09:20:33 CET

>ami házkörüli barkácsszinten létezik:
>pl. 6-os betonvasdarab, felizzítom, megkalapálom (zömítés?)
>köszörülöm, izzítás, edzés, mald finoman símítva köszörülném ???
>
>ez talán könnyebb lenne, mint egy esztergakést venni 6ezerHUF-ért,
>és x órát szaladgálni

Ennel egyszerubb szerintem barkacsaruhazban
barkacs uvegvagot venni, akar vidiakorongos, akar
gyemantos kaphato 1000 Ft alatt.

Ives vagast meg nem csinaltam, de a kocogtatas jo
lehet. Egyenessel probaltam, alulrol kell
kocogtatni, es latni lehet az uvegben, hogy
athasad teljes vastagsagaban. Igy kell haladni a
karcolas menten, a vegen leesik. Ha tul nehez
darab esne le, akkor persze ala kell tamasztani,
hogy ne terjen el a karcolastol a toresvonal.

Udv.: gyapo

gyapokuk at cfwpont.hu