[Epitesz-barkacs] hoszigeteles eredmenyek

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Nov. 1., H, 17:01:01 CET

szlretro  <szlretro at freemail.hu> 2010.10.22. 15:00:59 +2h-kor írta:

> Hello jhidvegi,
>
> 2010. október 22., 12:56:53, írtad:
>
> j> Balázs Bámer wrote:

> j> Érdekes lett volna tavaly mérni fenti meg lenti hőmérsékleteket
> (plafon-padló).
> j> És hogy ez hogy változik meg. Ez is egy jelentős megtakarítási momentum,
> mert ha
> j> ezek közelítenek erősen, akkor fent csökkennie kell, ami a födémen átmenő
> j> hőteljesítményt csökkenti.
>
> Sziasztok!
>
> En bevallalnam :)
> Jovore szeretnenk szigetelni (iden nincs ra keret :( ), ezert ebben a
> [...]

Balázstól kérdezték a cserépkályha fafogyasztását is,
meg vannak a listán vegyeskazánosok is, találtam példát arra,
hogy a "mai todományos megközelítésben" miket mérnek
a famennyiségtől a füstgázok emissziójáig mit és hogyan figyelnek:

és hogyan lehet mindezeknek nagy-nagy feneket keríteni :-)

pl.:
A Nyírfa-19 típusú vegyes tüzelésű háztartási kazán vizsgálati eredményei
alap-
ján javasoljuk  ...
www.fvmmi.hu/doc/kiadv/654_53_nyirfa_19_kazan.pdf