[Epitesz-barkacs] hoszigeteles eredmenyek

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2010. Nov. 1., H, 19:15:50 CET

2010.11.01. 19:02 keltezéssel, Balázs Bámer írta:
> Szervusz Mágus!

> Mi ezzel a baj? Tök korrekt, tömör mérési jegyzőkönyv. Pontosabban a
> teljesítménymérés pontos kivitelét azért hiányolom, meg a víz
> térfogatáram időbeli alakulása is érdekes lenne még.

Na én is "mértem". Vasárnap 10kor léceltünk, 22 fok volt, most nemrég
jöttünk, 18,5 fok volt (mindez persze a termosztát szerint). Tehát 33
óra alatt esett 3,5 fokot. Jó lett volna látni a függvényt is ami
szerint esett a hőmérséklet. Most arra leszek kíváncsi, mennyi idő alatt
fűt fel újra 22 fokra a rendszer.