[Epitesz-barkacs] hoszigeteles eredmenyek

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2010. Nov. 1., H, 19:38:16 CET

2010.11.01. 19:21 keltezéssel, Balázs Bámer írta:
> Szervusz Attila!

> Milyen falazata, hőszigetelése van az épületnek? Hogy helyezkedik el a
> termosztátot tartalmazó helyiség? Milyen a benapozás?

Hátőőő, vastag falazata van :-) Kb 40 cm vastag a fal. Nincs
hőszigetelés. ny-é-k tájolású a lakás, dél felé a szomszéd van. Két
szint, a felső tetőtér, kb 1,30 parapet fallal. Kora délutántól a
konyhába besüt a nap, tehát a nyugati falra süt. A konyhában van a
termosztát is, de nem tud rásütni nap.