[Epitesz-barkacs] Asztali koszoru 125mm

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Nov. 3., Sze, 07:30:47 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:
> az alábbihoz hasonló szerkezetekben 1fázisú
> de relé vagy kondi nélküli szerkezetek állandóüzemben
> a segédtekercse is állandóan kapja a delejt?

Amit belinkeltél, köszörű, az szinte biztosan kondis, és állandóan kapja a
delejt a segédtekercs a kondin át.

> ezek a motorok egy éjjel-nappali folyamatos üzemhez mit szólnának?

Maga a motor biztos, de itt láthatóan nincs más hűtése a motornak, mint a
felületen való hőleadás. Nem mernék rá fogadni, hogy azt a teljesítményt, amit
köszörülés során kivesznek belőle, folyamatosan is bírná. Itt a konstrukcióban
figyelembe van biztosan véve, hogy köszörülni hogy szokás. Tehát, ha az egyik kő
helyéről valami kihajtást követnének el, és pl egy ventillátort hajtanának a
masinával, én aszondom, leégne, mint a pengősmalac.