[Epitesz-barkacs] rezonancia

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2010. Nov. 3., Sze, 17:20:30 CET

Szervusz HJózsi!

> (Különben az ohm törvény egy igen bonyolult dolog lehet fogalmilag.
> Működésem során jó sokszor tapasztaltam, hogy akiket érint, azok se ismerik,
> max felmondják a leckét. Szóval értelmezni nem tudják.)

Valóban az. Amikor elkezdték a hosszú távíróvonalakat - mondjuk több
mérföldeseket - csinálni, nem értették, miért olyan gyenge a vétel,
amikor bikaerős galvántelep volt mögötte. Már a cellafelület volt
nagy, nem a cellaszám. Ohm pedig hiába jött ki a törvényével, a
matematikájától megriadtak és el sem olvasták a konstruktőrök.
Legalábbis egy darabig.

szia: Balázs