[Epitesz-barkacs] hoszigeteles eredmenyek

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Nov. 4., Cs, 11:29:26 CET

Hofferek Attila wrote:

> ...terveztünk már egyszer-kétszer lent szilveszterezni... :-)

Akkor sokan vannak, és befűtik. Na meg a legvadabb hidegek nem szilveszterkor
szoktak lenni.

Szóval, ha megépül az a cserépkályha, ami oda befér, gagyarohasztó hőséget lehet
vele kreálni úgy, hogy még reggel is bőven az legyen.

Vannak emlékeim: katona voltam, ott megszoktam persze némi hüsit. Eltávra
küldték a brancsot az eskü után. Otthon cserépkályha volt. Az öregek saját
megszokásaik szerint fűtöttek. Hajnalban felkeltem, felöltöztem, és eljöttem,
mert tócsa lett szinte alattam, végigizzadtam az éjszakát. Nem egy nagy
cserépkályha volt pedig. Lehetett úgy 130-140 centi széles, 180-190 magas, és
60-70 centi mély.