[Epitesz-barkacs] hoszigeteles eredmenyek

Agyagos János agyagos at enternet.hu
2010. Nov. 4., Cs, 20:55:23 CET

2010. 11. 4, csütörtök keltezéssel 12.00-kor Hofferek Attila ezt írta:

>         Hello,
>         akkor mit ajánlanál két kb 25nm-es helyiség kifűtésére?
>         Mindenre vevő
>         vagyok, a falban kb 160 cm hely keletkezne, a kémény
>         közvetlenül a
>         kályha mellett fut(na)! :)

     Első nekifutásra egy ötjáratú kályhát akartam ajánlani,
90(105)x 52(57), mert a háromjáratúra -méretei 63(69) x~52(57),-
mondtam, hogy kicsi lesz.
     Tovább olvasva azonban kiderült, hogy a házat csak időszakosan
használnátok, így nem ajánlok neked oda egy ekkora teljesítményű
cserépkályhát.
     Két hét szünet után annyira le fog hűlni a kályha is, meg a kémény
is, hogy az ötjáratú kályhát éppen nem fogod tudni elindítani.
     A hét vége azzal telik majd, hogy szellőztetsz, meg takarítasz.:)
     Olyan helyre inkább egy öntvény tűztérbetét, -esetleg + egy
szeleppel leválasztható utánfűtő,- mert ennek a belső ellenállása
töredéke a nagy kályhának, és  nem fog "visszabeszélni".

Agyagos