[Epitesz-barkacs] tengelyiranyban tamasztas

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Nov. 4., Cs, 19:57:50 CET

 <szepygab at gmail.com> 2010.11.04. 19:51:51 +1h-kor írta:

> Kopottak, kotyognak a csapágyai, már ha golyóscsapágyakban fut.
> Ha siklóban, akkor annak eleve nincs tengelyirányú tartása.

köszi, akkor ezirányban kell még nézelődnöm

> Tudod garantálni, hogy a műanyag idomba kerülő füst üzemzavar esetén
> se legyen 80-100 foknál magasabb hőmérsékletű?

azt megoldottam már korábban, mert a csőventi lapátja műanyag, és ott
már 50celsiusra kellett megoldanom

nem volt nehéz eddig sem, mert a venti 400Pa szívásból 50Pa-t kellett a
kazánban biztosítania, és 350Pa-ig akár hideg levegőt is tudott
bekeverni a venti előtt

persze szükség esetén zuhanyrózsás vízpermettel a kazánt is ki tudom oltani.