[Epitesz-barkacs] tengelyiranyban tamasztas

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Nov. 4., Cs, 19:49:36 CET

Balázs Bámer  <bamerbalazs at gmail.com> 2010.11.04. 20:00:54 +1h-kor írta:

> Szervusz Mágus!
>
> Hú...

> Ennél, meg a "megtámasztani" szavaknál azért kétségét érzem a teljes
> téli zavartalan üzemnek. Jól sejtem, hogy enélkül dőlne a füst a ház
> tövénél?

ez a csőventi  2 téli üzemet már kiszolgált, leginkább a stabil
kazánban szükséges 50Pa ( 5mm vízoszlop) depressziót
( kéményhuzatot )  biztosította eddig is

gyári adatai szerint 400Pascalos, ekkora kéményhuzatot is csinált
a kazánban ( elszámoltam, és ezt 4mm vízoszlopnak számoltam 40 helyett )

mondjuk annyi füst jönne ki a ház falánál üzemzavar esetén, mint amennyi
egy hagyományos kazánból, vagy kályhából egy üzemzavaros kéménynél

visszkérdezve: melyik hagyományos GRAVITÁCIÓS kéménynél
tudod garantálni, hogy füstgázvisszaáramlás ne legyen, amikor
"szakmailag hibátlan" kémények tulajdonosaiból is sokan haltak,
amikor "ismeretlen okból" áramlott vissza füstgáz?