[Epitesz-barkacs] ellenaramu Re: Paratlano gep

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2010. Nov. 5., P, 06:07:24 CET

Szervusz Mágus!

> ez  a hocserelo anyagkoltsegere vonatkozik?
> mert akkor egy "sörkollektor" csöveiböl (más elrendezésben)

+ pár méter csövezés, két kisebb venti benne van. Nekem kb. csövezés
nélkül ennyi eddig, de nagy és hatékony hőcserélőt szeretnék. 0,2-es
aluszalag lesz benne egy 100 x 20 x 30 centis téglában hosszában
félcentinként. Sörkollektorból iszonyat nagy kell, ha hasonló
felületűt akarsz, az meg drága a sör miatt (-:

szia: Balázs