[Epitesz-barkacs] tengelyiranyban tamasztas

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Nov. 5., P, 08:46:25 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.11.05. 07:01:17 +1h-kor írta:

> Végülis lehet, hogy nem ciki. A kerületi sebesség, ha a lapát 22 centi
> átmérőjű,
> kb 34m/s, ami kétségtelen, hogy alatta van a vágótárcsák megengedett 80m/s
> sebességének, de persze más egy vágótárcsa, és más egy ventillátorlapát.
> Gondolj
> a köszörűkőre, ami ehhez a fordulatszámhoz van méretezve.

ha a 3000-es sok lenne neki üzem közben, egy kondoval sorbakötve ezt
a villanymocit is le tudom lassítani.

> Ha láttad a saját motorját, azt meg lehet rajta állapítani, hogy 2 vagy 4
> pólusú-e. Ebből jön a fordulatszám.

a következő szétszereléskor lefényképezem, de eléggé sok
"borda" volt benne,

> Ez valami rugalmas dolog, gumicsődarab vagy ilyesmi? Ezzel is lehet
> probléma.

először egy kertislagdarabot tettem rá, de azt 40cm hosszon
a közepénél nagyon görbült

végül is egyenes, vékonyfalú csődarab lett a vége (19mm külső
átmérő mellett 1mm-nél vékonyabb vasanyagból van, amivel
a kertire a kerti áttetsző könnyű ponyvákat tartják   )