[Epitesz-barkacs] motor kerdes nekem is.

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2010. Nov. 5., P, 20:25:50 CET

valami 3000 forint korul. de rendelni kell, es csak jovoevre vallaljak.

ez nem ventillator. ugyismint brutal legszallitasa van, de viszonylag kicsi
nyomast tud csinalni. nem elszivja a cuccot, hanem barom huzatot csinal, es a
huzat visz mindent. azert is kell vasbol legyen, mert a huzat kisebb fadarabot,
mindent felszed, es megy a lapatra.

vajk