[Epitesz-barkacs] tengelyiranyban tamasztas

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Nov. 6., Szo, 13:38:19 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.11.06. 14:03:20 +1h-kor írta:

> Jól látom, hogy a kő is fennmaradt a gépen? :-)

pontosan "visszakerült", az előző képen még "lent volt", a
követ tartó tengely használtam a toldat vezetésére,
azt akartam később keresztben átfúrni

most "visszakerült"

és szerszámgéptörténetileg bár az 1920-as évekre a transzmissziós hajtás
elavult,
( helyette minden gép egyedi hajtást kapott.) de a 60-as években is létezett
még a Józsefvárosban olyan műhely, ahol  a "központi hajtás" uralkodott

és én is egy "majdnem központi hajtást" emulálok :-)
http://www.szerszamgepgyartas.hu/images/story/trans.jpg