[Epitesz-barkacs] Párátlanító gép

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Nov. 6., Szo, 20:38:21 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.11.06. 20:39:32 +1h-kor írta:

> Az elgondolásod hátránya, hogy a pb gázból rengeteg CO2 is lesz a lakásban,
> amit
> már csak szellőztetéssel lehet eltávolítani. Nem is tudom, hogy azok a
> fűtőtestek, amikben benne van hátul a PB palack, mire gondolt a tervező,
> hogy

A Siesta Pingvin infraégôs hôsugárzó kiválóan alkalmas ideiglenes használatú
házak, helyiségek futésére vagy fűtéskiegészítésre...
www.sziget-gaz.hu/download.php?file=mobilfutok.pdf

> azt hogy lehet használni egy olyan helyiségben, ahol emberek tartózkodnak.
> Szegény emberke nem tudja, hogy mitől fáj a feje. Főzni gázon az nem
> probléma,
> mert nem tart annyi ideig akkora teljesítményen.

Ezermester 2005/5 is  "Kiegészítő fűtések"-ről beszél

"Összeállításunkban alapkritérium volt, hogy az alkalmi fűtéshez ne kelljen
sem építeni, sem átalakítani. Így most kizártunk néhány igen szimpatikus
kiegészítő fűtési lehetőséget, pl. a nyaralókban jól bevált fafűtéses
vaskályhákat, mert ahhoz bizony kémény kell, nem lehet csak úgy hazavinni és
bekapcsolni. Ugyanígy kiesnek a fűtőolajjal működő megoldások is, ezek
jelentősége amúgy is csökken. Energiaforrásként marad a villany és a palackos
PB gáz."

PB-üzemű gázfűtők, infraégős hősugárzók
A FÉG Szieszta márkájáról váltak fogalommá. Nem nyílt lánggal, de magas
hőfokon izzással működnek.