[Epitesz-barkacs] AC vagy DC

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Nov. 7., V, 16:31:24 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> akkor továbbra is kaphatná a váltóáramot a "saját lelkének
> megfelelően" viszont akkor pl. egy bütyköstárcsával 1:20 arányhoz
> kellene kapcsolgatnom a delejt és a bütyköstárcsát kellene pörgetnem

Nem az igazi, mert a mechanikai rezonancia nem jön létre azonnal. Hallani is
lehet, hogy ha egy ilyennel fest az ember, az első 1-2 periódus nem az igazi.

Sejtem, hogy fűtőanyag-lét akarsz a tűztérbe fecskendezni a szerkezettel, tehát
az nem járható út, hogy mechanikai úton lecsökkented a lökethosszt, mert végig
fogyasztana a tekercs.

Járható lenne viszont az, hogy ennek a cuccnak a mintájára valami sokkal
kisebbet elkövetni, bár az meg egészen nehéz finommechanikai feladat lenne.

Mondok más tippet: vannak hidegpárásítók, amik úgy működnek, hogy a vizet valami
ultrahangos holmi porlasztja, aztán azt el lehet onnan fújni. Ugyanilyennel
bármi mást is lehetne egészen kis mennyiségben (mm3/s) porlasztani, és befújni
valami kis ventillátorral a kívánt helyre. Ez ráadásul csendes is lenne. Mármint
az embernek, a kutyák-macskák biztos nem az udvari kazánodhoz járnának
melegedni. :-)