[Epitesz-barkacs] KPE csotores

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2010. Nov. 7., V, 21:01:15 CET

Szervusz Lista!

Amikor bekötöttem 2006 őszén a frissen elkészült aknába a KPE csövet,
az egy kicsit megtört. Vizes ismerős szerint ez nem baj, majd kirúgja
magát. Nem is volt baj egészen mostanáig, de az aknában elkezdett
halkan sziszegni a víz, és a lyuk nedvesedett (-: ahol behatol a cső
:-)

Kint leásva föltártam a hibahelyet, és a megtörés helyén valami
leheletfinom porlasztást csinál egy láthatatlan lyukacska. Olyan pici,
hogy Mágus is örülne neki az olajporlasztós kályhájában, ha nem KPE
lenne. Kivágom és pótlom, most már hamar meglesz, csak azért írtam le,
hogy ezzel érdemes vigyázni.

szia: Balázs