[Epitesz-barkacs] elakadtak a levelek?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Nov. 9., K, 22:54:43 CET

Auth Gábor wrote:

>   Ez éppen nem programozósdi, hanem rendszergarázdaság. :)

Innen nézve nincs különbség. :-)

>   Hát, pár napot rövidült az életem, szerintem. :(

Talán valami üdülés valahol, ahol egy bit se található égen-földön, segít.

>   Nem én okoztam, remélem. :)

Arra gondoltam, hogy az ok lehet közös. Persze semmi alapom nincs a
feltételezéshez, csak gyanús, hogy hirtelen ennyi kaki akad. Most még a
víruskergető is beszólt valamit, hogy frissíteni kell az xp-t, pedig automatára
van állítva. De a billentyűfagyás oka mi a fene lehet? A mobiltelefon is ki
szokta akasztani, de most nincs a közelében se.