[Epitesz-barkacs] furcsa szerverek

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Nov. 10., Sze, 06:46:28 CET

a " sokszor váratlan tulajdonosváltású " szerverek miatt
( pl. a freestart váratlan megszünése, pl. a DPG ) a "fontos listákat"
2 emailcímen is "járatom"

pl. most az elakadt leveleim a freemailen 10-én éjjel 1 dátummal landoltak,
a dpg-n még nem érkeztek meg

de pl. Vajk "szép sztori" tartalmú levele a dpg-n 9-én 22.11-es dátummal
landolt a dpg-n, és 10-én 0.30-kor a freemailen

de pl. Hofi "12Vos led" tartalmú levele a dpg-n 9-én 19.30-as dátummal
landolt a dpg-n, és 10-én 0.31-kor a freemailen

de máskor is tapasztaltam ennél sokkal nagyobb eltéréseket is

hol a fenében tudnak repülgetni az állítólagos sztrádán az 5órás meg a 20órás
pluszidőkben?

melyik az a parancs, amivel végig lehet követni, hogy hány szerveren futnak
keresztül egy levél, amíg a címzetthez eljut? ( talán 10éve használtam is
ilyet,
de mára elfelejtettem, hogy mit pötyögjek be ehhez :-( )