[Epitesz-barkacs] Párátlanító gép

Szaniszló Zsolt szaniszlo.zsolt at gmail.com
2010. Nov. 12., P, 16:26:55 CET

Szia!

> Ha már lesznek tapasztalataid, örömmel venném.
> Ha netán fogyasztást is tudsz mérni a hozzá tartozó lecsapatott víz
> mennyiségével együtt, az lenne a csúcs.

Fogyasztás: feltételezem, hogy egy fogyasztásmérőt kell beszereznem
hozzá (?), bocs a hülye kérdésért :)
Egy fórumon olvastam, hogy megérte egy user a valós, felvett
teljesítményt és 450 W-ra jött ki, névlegesen 600W-os a cucc.

Este 10 után kapcsoltam be, kb. 3 óra alatt szedett össze kb. 2 liter
vizet, a páratartalmat a saját páratartalommérője szerint
75%-ról levitte 56%-ra, egy kb. 14 nm-s helységben. Jó lenne egy hiteles
mérőt beszerezni.

Zsolt