[Epitesz-barkacs] Párátlanító gép

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Nov. 12., P, 17:14:37 CET

Szaniszló Zsolt  <szaniszlo.zsolt at gmail.com> 2010.11.12. 16:26:55 +1h-kor
írta:

> Szia!

> Fogyasztás: feltételezem, hogy egy fogyasztásmérőt kell beszereznem
> hozzá (?), bocs a hülye kérdésért :)

nem hülye a kérdés, csak ez eddig  kimaradt az életedből

ez egy kb 2 - 3ezer Ft -os beruházást igényelne

> Egy fórumon olvastam, hogy megérte egy user a valós, felvett
> teljesítményt és 450 W-ra jött ki, névlegesen 600W-os a cucc.

a köszörűgépem a ráírt 180W helyett 100Wattot vett fel ténylegesen,

> Este 10 után kapcsoltam be, kb. 3 óra alatt szedett össze kb. 2 liter
> vizet, a páratartalmat a saját páratartalommérője szerint
> 75%-ról levitte 56%-ra, egy kb. 14 nm-s helységben. Jó lenne egy hiteles
> mérőt beszerezni.

a hitelesség  2 hőmérővel, az egyik vizes gézzel és a másik szárazon
és a hőfokkülönbség a száraz hőmérő hőfokánál egy táblázatból
leolvasható

ez kb 300 Ft-ból megoldható