[Epitesz-barkacs] guminyomasmero ingyen?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Nov. 13., Szo, 11:59:12 CET

Zsolt wrote:
> ja és nem is beszélve arról, hogy ezért még oda adtad a neved, címed,
> tefonszámod és e-mail címed.

Odaadtam, de marhára nem zavar. Enélkül is szoktak hívogatni, főleg a
vezetékesen angolul meg németül beszélők is. Gondolhatod, mennyire sokra mennek
velem. :) Azt megtanultam, hogy mondjam, hogy nem értek angolul, de lehet, hogy
olyan jól sikerült, hogy nyomja tovább a szöveget.

Ha valaki tudja, tanítsa meg nekem azt, hogy "nem értek angolul, ezt a mondatot
csak bemagoltam, de ezt sem értem." :-) Vagy valami egyszerűbbet, ami ezt a
tényt fejezi ki.

> A marketing piacon egy igazi élő név, cím, telefonszám többe kerül
> mint amennyi ez a mütyür+posta.

Marhára nem zavar. Így is annyi papírt tömnek a postaládába, hogy naponta
többször kell üríteni. Az emiles spam nem gond, mert a gmail mindet kivágja. Ha
beesik egy idegennyelvű szöveg, azt tutira nem nekem írták, tehát szivacs, úgyis
törlöm nyilván olvasatlanul. A telefonálás meg hát fent leírtam...