[Epitesz-barkacs] polieszter golyo toltet

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Nov. 16., K, 05:24:41 CET

az egyik, állítólag mosható
párna esetén a "poliészter golyó töltet" az  építőipari hungarocellgolyó?

---------------
"4 évszak" paplannál töltet állítólag: "poliészter üreges szilikon rost"

idézőjelek közé téve a googleval
 Nincs találat a következőre: "poliészter üreges szilikon rost".

akkor ez ma még csak magyarországon ismeretlen ennyire?

olyan "mosási kresz" elemeket is láttam ilyenen, aminek
az értelmezését még nem találtam meg

mondjuk az áthúzott vasaló, meg a lavórban a vízhullám és 40celsius
értelmezhető,
de a csíkozott egyenlőoldalú oldalű háromszög jelenlését
még nem találtam meg :-(

a "dobos szárítás"  az a "nem centrifúgázhatót" jelenti?
mert "centrifúgálás" ábrácskát  nem láttam még