[Epitesz-barkacs] pc ->tv vga hosszabbito hossza?

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2010. Nov. 17., Sze, 17:31:25 CET

Sziasztok!

Én 1280x1024-es felbontást használok 100Hz-es frissítéssel a monitoromon.
Mivel átkapcsolható bemenete van, ezért másik gép javításához lóg rajta egy
5m-es VGA kábel. A felirata szerint "COPARTNER", ez egy tajvani cég, nem
emlékszem milyen márkanéven árulták, talán coolink? Minimális elmosódás már
látszik a képen, 2m-es kábellel még teljesen jó. Nálad szerintem alacsonyabb
a szükséges sávszélesség, akár 10m-es kábellel is jó lehetne. A mycom utolsó
idejében vettem náluk 1ezer Ft alatti árban. Kinézetre fekete, hosszirányban
barázdált 8mm átmérőjű viszonylag merev kábel, a csatlakozóknál átm.22mm x
45mm-es ferrittel(?).  Azért írtam le ilyen részletesen, mert valószínűnek
tartom, hogy ezekkel a mechanikai adatokkal hasonló paraméterű kábelt fogsz
kapni, gyártótól függetlenül. Nagyon fontos, hogy olyan kábel, ami vékony és
könnyen hajlik, pláne, ha nincsen mindkét végén a leírt "megvastagodás",
várhatóan nem fog jó képet biztosítani.

Üdv
pi