[Epitesz-barkacs] muszaki harem kellene megis?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Nov. 18., Cs, 12:44:37 CET

muszaki harem kellene megis?

azt hittem, hogy egy  pc-re is dugható Samsung LE26C350
megvétele után majd talicskával szemétre dobhatok egy
csomó "túlhaladott" ketyerét

háááát úgy néz ki, hogy semmit nem fogok tudni kidobni,
pl.

azt hittem, hogy ki kell dobnom egy set-top-boxot,
mert ez a Samu is tudja venni a 2012 jan 1 utáni digitális
szemétládát, de háááát mégsem, mert csak a
set-top-boxon keresztül tudok csak a VCR szalagjára
felvenni egy digitális filmet, vagy tvműsort

antenna -> set-top-box -> sorbafűzve a VCR ->
-> samu AV in  (tehát a samu túlzott okossága
szinte használhatatlan, csak az analóg bemenetéről tudja)

pl.
a Samu USB-s Media Player ketyeréje jó esetben a JPG-t és
talán az MP3-at tudja lejátszani, de csak külön-külön, de hangaláfestéses
képet pl. AVI-ban nem tud pendrájvról lejátszani 100ezerért

marad az öreg
pendrájv -> DVDlejátszó -> AVI film analógban ->
samu csak így tudja lejátszani analógból
hasonlatként: még a "Feleségképző"
(ahol jó feleség az ágyban vadmacska, a konyhában szakácsnő,
társaságban pedig egy istennő, aki túlragyog a többieken.)
igényszintjét sem tudja elérni, itt egy hatalmas háremet
kell továbbra is működtetni :-) pláne egyszerre :-)