[Epitesz-barkacs] Felborult egy 13 szintes ház

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2010. Nov. 19., P, 10:47:53 CET

Szervusz Zsolt!

> Az a röhej, hogy ezek a kínaiak ugyanúgy elvékonyítanak mindent mint a
> műanyag termékekben, hogy ne tartson sokáig..
> Még a vasalást is kispórolták belőle...

Nem erről lehet szó. Másik oldalon már láttam ezt a sorozatot, és ott
azt írták, hogy ész nélkül ástak a ház mellett, azért billent meg. Az
első képeket látva valószínűsíthető is, mert mindenütt friss földmunka
látszik. Ezt az alapozást egyértelműen nem nyírásra tervezték, így azt
nem is kell tudnia.

szia: Balázs