[Epitesz-barkacs] Felborult egy 13 szintes ház

njjano njjano at firegate.hdsnet.hu
2010. Nov. 19., P, 11:52:08 CET

Eleve az, hogy egy ekkora doles utan igy egyben maradt, nagyon jol mutatja,
hogy kurvara nem szarbol volt az gyurmazva... Megneznem en a mifelenk
szokasos panelhazakat mi maradna beloluk egy ilyen borulas utan! Szerintem a
szerjozsa minden iranyaba szorodnanak szet...

Jano

--
Open WebMail Project (http://openwebmail.org)