[Epitesz-barkacs] Felborult egy 13 szintes ház

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2010. Nov. 19., P, 12:10:48 CET

Hi,

2010. november 19. 11.03.04 Zsolt dátummal ezt írta:
> igen de ha az az alap nem az néhány beton cső lett volna hanem egy legalább
> 2 méteres*50cm-es sávalap akkor az a ház még mindig ott állna.

  Lemértem a képen. Egy emeletnyi alapozása volt, mint pinceszint (kb. 3
méter), plusz ez alatt másfél emeletnyi (kb. 4,5m) betoncölöpözés. Nem tudom,
hogy errefelé mennyi alapozást szoktak művelni, mivel mostanában nem építenek
ekkora házakat betonból hazánkban, de szerintem nem az alapozás volt a baj,
hanem a meggondolatlan földmunkák -- ahogy írja is sok külhoni oldal.

  A hír egyébként lassan másfél éves... :)
--
Auth Gábor