[Epitesz-barkacs] usb levalasztasa LCD-s TV-rol?

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2010. Nov. 19., P, 20:30:41 CET

Szervusz Mágus!

> usb levalasztasa LCD-s TV-rol?

Ha vélhetően nem ír rá a tévé (pl. csak filmet vagy képeket néztél
róla), egyszerűen húzd ki. Nem hiszem, hogy baja lesz.

Amúgy a kérdés teljesen jogos, és benne kellene lenni a leírásban.
Sajnos ma már minden ilyesmi cucc pilótavizsgás, ezt a szüleimnél
tapasztaltam. A számítógép egy dolog, meg informatikus is vagyok,
valahogy elboldogulok vele (-: bár irigyeltem a kőműveseinket, ott a
bontókalapács a legbonyolultabb eszköz). Van nagyképernyős sztereó
teletextes Orion színestévém is, de nem nézzük. A szüleim viszont
beszereztek egy HD MPEG4 akármi tévét, egy merevlemezes blue rayes
képrögzítőt, és össze kellett lőnöm egy scartos videóval. Hát, nem
volt triviális az a tömérdek beállítás meg üzemmód a két előbbi
ketyere esetén (a videót nem lehet ennyire bonyolítani). Pedig kb.
tudom, melyik jel mit jelent és mit tud, mire kell figyelni, hogy ne
scarton akarjunk HD-t nézni stb. Ide már valami gondolatvezérlés
kéne...

szia: Balázs