[Epitesz-barkacs] Felborult egy 13 szintes ház

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2010. Nov. 19., P, 21:20:27 CET

2010.11.19. 21:14 keltezéssel, Balázs Bámer írta:
> Szervusz Attila!

> Erre nem gondoltam )-: ugyanakkor nem hiszem, hogy arra méretezik a
> házakat Kínában, hogy eldőlés esetén egyben maradjanak. Ez inkább túl
> jól sikerülhetett ebből a szempontból.

Lehet, hogy földrengésveszélyes a terület, és ilyet kellett építeni. A
"malév" lakótelep is olyan építési technológiával épült, hogy
gurigázhatsz a házakkal. Egy teljes emelet födémestül falastul egybe
monolit beton, hajlított vassal benne. Hogy miért, nem tudom, de anno
villanyt szereltem benne, annyiból állt, hogy ki kellet csikarni az
előre berakott hungarocellt, betenni az MM falat és kész. Egy nap
megszereltünk 4 lakást.