[Epitesz-barkacs] nemet energia m.o.-on

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Nov. 20., Szo, 16:06:51 CET

vajk fekete wrote:
> velunk ellentetben nemetorszagban
> 1. van sok jominosegu feketekoszen
> 2. van jelentos acelipar, ami sok szenet hasznal
> ekozben mellektermekkent keletkezik a szenpor, valamit kezdeni kell
> vele. tobbek kozott ezt talaltak ki, hogy brikettet csinalnak belole.

Ezek szerint ez nem is maradt abba. Tehát továbbra is ugyanaz a régi technológia
megvan, és újra elkezdtek ide is szállítani?

Én legutóbb egy lakatosüzemben láttam. Nem ők használják, hanem ott lehetett
venni, csak a módi más. Régen lovaskocsival kihozták, és ámbérek behordták
kosarakkal a hátukon, ma meg raklapon van, dokumentált a mennyisége, és gondolom
daruskocsival hozzák ki, lerakják, és azt csinál a tulaj vele, amit akar.