[Epitesz-barkacs] guminyomasmero ingyen?

Lord Hamilton minyu at freemail.hu
2010. Nov. 21., V, 01:30:53 CET

Hát ja.

Nem is erőltetném én azt a röntgenes, vagy mágneses behatást, de hogy valami érte, az biztos. Mint írtam, csak a tekercs belsejében lévő szalag végen volt valami sejtelmes felvétel maradvány.
Egyébiránt anno, a szociban, úgy a '80-as évek elején megboldogult diszkós időszakomban, mikor még szalagos magnóról nyomtam a "Boney' M -tet " meg a többit, Komáromban volt egy barkácsbot, ahol lehetett kapni (azt hiszem 100 ft ellenében) kiselejtezett számítógépszalagokat, hatalmas tekercseken. Vettem párat, hazavittem, lécből, pengéből kalodát csináltam, aminek az egyik végén bement a szalag, amásik végén már hosszában kettévágva tekeredett fel a két egymás melletti üres orsóra.
Szóval, miurtán meghallgattam az eredeti felvételeket  (csupa bip-bip, meg bibip, meg hasonlók;-) ) úgy töröltem a szalagot, hogy a magnót gyorsorsóra állítottam és a fejhez be nem fűzött szalag mellé tettem egy szekrény mágnest. Na ez aztán rendesen letörölt mindent róla. Ennek elhagyásakor a felvett zene alól kihallatszott az eredeti számítógépes jel, mégha halkan is.
Ez a szalag arra is jó volt, hogy soha nem tudott a kombinált fej megöregedni a magnóban, mert mint a reszelő, úgy dolgozptt a kemény, BASF szalag. Néhány hónap alatt elkoptatta a fejet. Az előnye viszont a gyönyörű hangzás volt, már ami egy mono Tesla B90-es esetében annak mondható.

Misi