[Epitesz-barkacs] alternativa Re: nemet energia m.o.-on

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Nov. 21., V, 13:17:07 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:
> Az Andok indiánjai számára egy kis termetu, szortelen kutyafajta
> szolgáltatta a szükséges hot. A kutyát a lábukra fektették, éjszakára
> az ágyukba is magukkal vitték.

Ma ilyen célra a férfiember nőt használ. :-)

De ha jobban belegondolunk, a dolog fordítva van: mindig a nő lába hideg, és
kéri a melegítést. :-) Nekem már csak emlékeim vannak a dologról, de volt,
amikor már csak a paplan alá fújó hajszárító segített a dolgon. :-) (Nem kellett
hozzá, hogy hideg legyen a lakásban!)