[Epitesz-barkacs] nemet energia m.o.-on

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Nov. 21., V, 14:54:24 CET

> Most jut eszembe, hogy van is itthon ilyen, igaz, hogy az
> vízvezetékes cucc, tömör ón, ki is próbálom, aztán elmesélem. Aztán
> persze egy elektronikai célút is be kéne szerezni.

Meg is találtam, Sn97%, CU3%.
Ez is tud lassúfolyni (ez a helyes kifejezés, nem a hidegfolyás). Persze azt nem
tudom ennyi idő alatt kipróbálni, hogy egyiknél-másiknál mekkora a maradékfesz,
tehát ami alatt már abbahagyja a lassúfolyást. Nekem azért gyanús, hogy ennél az
újnál ez jóval nagyobb. Ami nem feltétlenül rossz, csak emiatt pár dolgot, pl a
nyáktervezést meg kell változtatni.