[Epitesz-barkacs] nemet energia m.o.-on

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Nov. 22., H, 09:12:01 CET

(G)feri  <mekk-elek at freeweb.hu> 2010.11.22. 08:35:50 +1h-kor írta:

> Mágus!

> A német brikettnek alig van füstje, hamuja, ráadásul a huzattal prímán
> szabályozható  az  égés intenzitása. Emlékszem Édesanyám a kis konyhai
> teatűzhelyében  késő  ősszel  begyújtott  és tavaszig égett :). Sokkal
> rosszabb  a  ma  divatos takarékos  módi,  hogy vesznek egy nagy tűzterű

családi házhoz  egy 24kW-os helyett 3db 8kW-os vagy 2db 12kW-os
sokkal optimálisabb lenne, és ezekből annyit beüzemelni, amennyi kell,
csak ehhez egy vízszintes "rókatorok" is kellene, ami így már
a kémény része is lenne, és a kéményseprő szakmunkás ilyet
még soha nem látott, vagy 2-3 kéménnyel több kellene
ami ma már meggondolandó (pláne engedélyeztetésileg)

> kazánt,
> amire  eleve  (a  kazánhoz  képest) leszűkített keresztmetszetű gyenge
> huzatú  kéményt  csatlakoztatnak  és  abban  a háztartási,
> kerti,   összekoldult   festett-beeresztett   fahulladéktól  kezdve  a
> rongyokig,  autógumikig  bezárólag  mindent eltüzelnek. A házban príma
> meleg, a pénztárca is alig apad, csak a szomszédok fulladoznak...

> Nem is tudtam, hogy lakossági felhasználásra még kapható HTO ?

sima gázolaj és annak az árával megoldható