[Epitesz-barkacs] nemet energia m.o.-on

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2010. Nov. 22., H, 18:31:45 CET

6l/perc az siman elmegy 18-as (mm-ben) csovon is. meg 16-oson is.

ha 16 oran at 24kW-t akarsz kivenni, es azt 4 ora alatt betenni, akkor tenyleg
100kW tuzter kellene. de atlag csaladi hazban ilyet senki nem akar.

az en kicsit szigetelt hazam -15 fokban igenyel 8-9kW-ot. legyen 10 hogy konnyu
legyen szamolni.

ergo 12 orara (ha ilyen bazi hideg vagyok, hajlando vagyok naponta ketszer
befuteni) kell 120kWh hoenergia.

ha 4 ora alatt eg le, akkor ez alatt atlag30kW-ot kell tudjon. meg ez sem keves,
sot, kifejezetten sok. plane hogy nem vegig ennyi, hanem a kozepen ennel joval
tobb, hogy 4 orara az atlag kijojjon.

nade 24 oran at nincs is -15 sosem.

gazbol eddig a rekord 24 oras fogyasztas 15m5 volt, az meg csak (saccolva)
150kWh az egesz napra.

vajk