[Epitesz-barkacs] nemet energia m.o.-on

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Nov. 22., H, 20:55:10 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.11.22. 20:13:07 +1h-kor írta:

> És külön tartályos, vagy online? :-)
>
> Ha már HMV: Mágus, beüzemelted már ezt a hőszivattyús bojlert, amit pont
> Szepygabtól vittél iszonyat nagy melóval, vagy az is csak valami távoli
> jövő?

a "bojler oldal" már másnaptól ment és megy "villanyosan" (abban van egy
3kW-os
fűtőbetét, amit 13A-es terhelés gyanánt is használtam méréshez is)

a klímaoldalon a kompresszor nyomóoldali nyakánál volt eltörve  a 10-es
rézcső,
annak  a macerálása nem volt teljesen sikeres, és a "klímaszaftszag"
miatt ez félbeszakadt, ( családi béke miatt )  és épületen kívülre kellene
áttelepítenem a befejezéshez, de az valahogy mindig halasztódik  :-(