[Epitesz-barkacs] nemet energia m.o.-on

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Nov. 23., K, 13:37:12 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.11.23. 11:08:15 +1h-kor írta:

> Nem ügy, a vizet bármikor le lehet ereszteni ugye.

azt igen :-)

> Vagy hívni 1-2 erősebb ismerőst, akik simán megemelik.
> Elképesztően erős emberek vannak néha. Pl van egy galván áramforrás, amiben
[...]
> Én ezt csak daruval vagy targoncával szoktam,
> mert még az se mindegy, hogy hogy megy be-ki, mert fel tud akadni.

nekem van egy 400kilós láncosemelőm, azt szoktam bevetni, ha
van lehetőség a teher felett valahol felakasztani

> Lehet, hogy ahol most van, az nem valami jó hely. Ha kitalálod a helyét,
> alkalmas eszközökkel a végleges helyére kerülhet úgy, hogy ott még minden
> porcikája is szerelhető, javítható legyen.
>
> Földön álló holmit amúgy billentgetéssel szoktam magasabbra tenni.
> megbillented,
> alárak valaki egy x vastagságú cuccot, stafli, tégla..., sokminden szóba
> jöhet.

igen, ezt is szoktam tenni, ha lehet

> Utána billentés a másik irányba, oda meg egy 2x vastagságú mehet alá.
> És így tovább 3x, 4x... végül mindkét fele alá egyforma számú x vastagság
> kell,
> persze kellő alappal, nehogy maga az alátámasztás önmagában boruljon fel,
> mert  onnantól baleset lesz a vége.

az egyik erkélynél (1m x 4m ) az egyik 4méteres gerendáját kellett kicserélni,
és az erkélylapot autoemelővel emeltem meg több ponton, és alátámasztottam
a gerendacsere idejére.