[Epitesz-barkacs] legmozgatas plafon alatt

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2010. Nov. 24., Sze, 14:35:19 CET

>az eredeti tervekben úgy volt kalkulálva, hogy a tetőtér teljes szigetelt
>lett
>volna,
>és a földszint faplafonján átmenő huszonfokos hulladékmelege lett
>volna a tetőtérben a "padlófűtés"....

na de ezzel ellent mondasz saját magadnak....

ha azt a meleget lehajtod, akkor nem lesz meg a kitalált padlófűtésed fent.

szóval lefelé akarod hajtani a meleget, vagy fent akarsz ezzel a meleggel
padlót fűteni ? mert a kettő szerintem ellent mond egymásnak.

tehát akkor szerintem először döntsd el, hogy mit is akarsz, mert így
feleslegesen túráztatsz minket.

zsolt