[Epitesz-barkacs] legmozgatas plafon alatt

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2010. Nov. 25., Cs, 10:06:59 CET

en felnek a hungarocelltol. barmilyen kicsi szobatuz eseten a forro levego
azonnal otterem a plafon alatt, es mar csorog is le a cucc.

parazaras: ketoldalt a foliat felragasztani a gerendara hogy lelogjon, aztan
amikor helyen a szigeteles, akkor felhajtod, es kozepen osszeragasztod.

a gerendak koze rakott plafonpanelt barmibol is van, ketoldalt a gerendakra
szegelt takarolec kell tartsa. a lec muszaj, mert takarja a rest a gerenda es a
panel kozott.

vajk