[Epitesz-barkacs] legmozgatas plafon alatt

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Nov. 25., Cs, 11:40:19 CET

Zsolt wrote:
> a kábel csatorna általában PVC és az nem táplálja az égést, de a
> füstje savas és légcsőbe, tüdőbe jutva maró,
> míg a hungarocell táplálja az égést, hacsaknem tartalmaz tűzgátló
> anyagot.

De mivel tartalmaz, így nem táplálja az égést. Legalábbis ilyesmik olvashatók a
gyártók honlapján. Szerintem, ha táplálná az égést, nem is kapnának engedélyt a
forgalmazásra. Képzelheted, mekkora tűzeket lehetne akarattal csinálni, pl egy
lakótelepi házból pár kölök igen látványos fáklyát tudna varázsolni egy kis
benzinnel... Akár 50 méter magasan is tudna égni, mire kijnnek a tűzoltók.