[Epitesz-barkacs] legmozgatas plafon alatt

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Nov. 25., Cs, 12:45:35 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.11.25. 01:08:35 +1h-kor írta:

> Még valami:
>
> Szerintem ez a plafon, tehát a gerendák láthatóak, nagyon hangulatos tud
> lenni.
> Én mégis inkább hungarocellre szavaznék. Nem tudom, mekkora a gerendák
> magassága, de ami ilyet láttam, ott megvolt egy bő arasznyi is, tehát 20
> centi
> körüli.

a melléklet szerinti mórickaábrán a hangulatosság megmaradása is,
és a relatív olcsóbbság is talán össze tudna jönni

majdnem 1méteres a gerendatáv  4db mélyedés 5db gerenda között
(a szélső gerendák a fal mellett vannak)

> Ha a közökbe berax 10 centi körüli hungarocellt, de lehet, hogy kevesebb is
> megteszi, az már önmagában is párazáró, csak azt kell tenni, hogy a
> széleknél,

a hungarocell szeletek 50cm x 100cm x valahány centisek

ha a közökben 50 centinként tetőlécek vannak, akkor a lapok arra
támaszkodbak 96cm hosszon, akkor esetleg vékonyabb, akár 2 v. 3cm-es
is lehetne?

így akkor alulról nézve a fíling is megmaradna, és 13 - 15cm vastagon a Zsolt
féle
szálasanyaggal kitömés meg olcsóbbá tenné

> minden illesztésnél pl purhabbal ki kell maradéktalanul tölteni a réseket,
> aztán
> ha lesz rá pénzed, a hungarocellt befeded valami olyan faburkolattal, ami az
> eredeti feelinget visszaadja. Kicsit kisebb lesz a gerendák látható
> vastagsága,
> de mégis megmarad az eredeti látvány részben. Drágább, mint a giszpkarton,
> de ha
> gipszkarton, akkor is inkább megtartanék a gerendák látványából valamit. Pl
> sötétbarnára festett gerendák és köztük fehér sima felületek is már egész

régen (25évvel ezelőtt) meszes-gipszes glettanyaggal símítottam le egy
hungarocelles ketyerét (akkor a gipszkarton még talán nem volt annyira olcsó)