[Epitesz-barkacs] legmozgatas plafon alatt

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Nov. 26., P, 11:14:45 CET

Hofferek Attila wrote:

> Amik forgacsolaskor, megmunkalaskor szabadultak fel valahogyan.

Anno permetezővel fújtam be a tetőszerkezetet xilamonnal. (Mert így egy
levegővétellel rengeteget tudtam befújni, aztán elmenekülni, és lélegezni.)

Ahol lecseppent valami zölre, fű, falevél, ott a zöld elég hamar kifehéredett,
vagy olyan lett, mint a halott falevél. Szóval valahogy nem tűnt
természetbarátnak az anyag, az biztos.