[Epitesz-barkacs] hypertherm Re: legmozgatas plafon alatt

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Nov. 26., P, 21:31:30 CET

vajk fekete  <halaloszto at yahoo.co.uk> 2010.11.26. 18:07:57-kor írta:

> hulye :-)
>
> kozmuvek leszakadnak, pallon kell kimenni, amikor elmegy a viz ferden ul
> vissza,
> sorolhatnam mennyi moka lenne ebbol.

ha nekem olyan helyen kellene élnem, ahol évente egyszer az  udvari budi
a belvízzel keveredne, akkor minimum  pontont tákolnék össze, mint pl.
a dunaparton a hajókikötőnek alkalmazott úszóketyere, amit pallón lehet
megközelíteni,  és nem ragaszkodnék semmilyen "röghözkötéshez"

kezdetnek pl. néhány üres hordó néhány pallóval összeszerelve
pl. egy lakókocsi alá
és egy kis csónak lenne a " bevásárlójármű ", amivel az éppen elérhető
partot meg tudnám közelíteni.

a kikötői pallókon (pl. a Dunán az éttermeket üzemeltető állóhajóknál)
vizet és egyéb közműveket láttam a pallókra  rugalmasan szerelve is