[Epitesz-barkacs] kazan csere

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2010. Nov. 28., V, 18:03:46 CET

2010.11.28. 18:01 keltezéssel, Zoltán Ottó Szabó írta:
> Azért van lista,hogy aki tud segítsen!
>
> A kazános kérdésre válaszolva:
> Nem egyedi eset,hogy két kazán van egy rendszeren.
> Én még nem halottam,hogy baj lett volna belőle.
> Természetesen az új kazán felszerelése előtt a régi rendszert és kazánt
> igen alaposan át kell mosatni.
> Hidraulika váltóval szokták "közösíteni" a két kazánt.

Nem lesz két kazán. Egyelőre minél kisebb bontással szeretném lecserélni
a régisz at rt egy újra, a meglevő radiátorok és csőrendszer megtartása
mellett. Az érdekelne, hogy akár átmosás vagy akármi után egy mai
korszerű kazánnak okoz-e gondot sok éves öntöttvas radiátoros és
vascsővel megvalósított fűtési rendszert etetni.