[Epitesz-barkacs] hypertherm Re: legmozgatas plafon alatt

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Nov. 29., H, 07:56:43 CET

Erdos Zoltan  <silverst at t-online.hu> 2010.11.28. 22:10:31 +1h-kor írta:

> szted emlekszem ra tobb mint 20 ev tavlatabol ? :-)
>
> de amekkora a net nem csodalkoznek, ha ott lenne valahol

http://www.bgihok.szeportal.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=421&I
temid=116

Idén is megrendezésre kerül a

Tészta és Papírhídépítő Házibajnokság
szeptember 24-én a Széchenyi István Egyetem D1 előadójában.

Idén még egy feladatban kipróbálhatjátok magatokat. A már megszokott helyszíni
papírhídépítés
és tésztahíd terhelés mellett egy új papírhídépítéssel is próbálkozhattok

de a középiskolások tésztahídjai is érdekesek voltak

http://vizmu.net/uj/index.php/component/content/article/34-rendezveny/314-1-te
sztahidepito-haziverseny.html