[Epitesz-barkacs] fényképezőgép csavar menet milyen ?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Nov. 30., K, 16:33:59 CET

Zsolt  <epitesz1 at telectronic.hu> 2010.11.30. 16:18:27 +1h-kor írta:

> Szia Balázs,
>
> Köszönöm válaszod.
>
> Ez a wikipediás oldal jól megmutatta. Köszi.
> Pedig én is kerestem a neten ilyesmit bár igaz az első fórumnál leragadtam
> ahol a bsw unc unf menetek között vitatkoztak.
>
> Látom Te nagyon érted ezeket a meneteket.
>
> Azt mostmár megtudtam, hogy mi különbség van az UNC és BSW között, de milyen
> az az UNF ?

Az UNC (Unified National Course) és UNF (Unified National Fine) érdekessége, a
II. Világháború idején legyártott számtalan amerikai tank, terepjáró és
teherautó nem felelt meg az európai szabványnak, ezért Anglia, az USA és
Kanada megalkották a fent említett két szabványt.

http://www.nonoxvilag.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=40&Itemi
d=38